Förra veckans träning.


Förra onsdagen var jag till Norsholm och körde på en privat bana. Den var väldigt klurig och jag gjorde hur många vurpor som helst. Känner att jag måste få tillbaka stabiliteten jag hade när jag körde 85:a, då ramlade jag ju för tusan aldrig. Det kändes bra, men är inte helt nöjd.

I söndags blev det Sviestad istället. Det var redigt geggigt och sliskigt, rensade man inte däcken gled man bara omkring uppe på geggan. Invigde nya Husan men det var ju ingen vidare lätt bana att köra in den på ska jag säga! Iallafall så kändes det precis som i Norsholm, det rullade på och gick rätt bra, men jag är ändå inte nöjd. Vet inte riktigt vad det är som har hänt och det känns ju lite lagom jobbigt sådär. Aja, framöver blir det mycket körning så får se till att få ordning på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0