Extremenduro och träningsdag.

Stångebro
 
I lördags var jag på extremenduro-SM som gick i Hallsberg. Riktigt kul att se och fota, men till nästa år hoppas jag på damklass så jag kan köra! Efteråt åkte jag och pappa vidare till Enköping, för i söndags var det träningsdag med Elitgruppen. Tränare var Robert Grindberg och det blev en väldigt givande dag, trots att vi fick avsluta tidigare på grund av VÄRLDENS ösregn. Har nog aldrig varit med om så kraftigt regn förut...
Iallafall så var inriktingen fart och vi körde mycket på tid. Det kändes bra, för även om jag gjorde missar nästan hela tiden så fick jag ändå rätt bra tider.
 
Framöver är det lugnt med tävlingar. Nu blir det istället mycket fys samt att träna grunder och få upp mer fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0