Två dagar med fint väder och motorcykelåka.

 
I lördags var jag till Örebro för träningsdag med team Marinfritid. Först körde vi på en privat egengjord crossbana; Råby Raceway. Den var redigt häftig men jag hade det träligt, för det var halt och jag fick inte in nåt flyt. Men fick bra tips som jag tar med mig iallafall. Efter lunch åkte vi till Örebros crossbana. Har inte kört där sedan 2010, så det var kul. Banan var väldigt fin och mot slutet tog jag mig faktiskt rätt bra. Dock så vågar jag knappt hoppa något, men jag tog stora platån och det är jag nöjd med.
 
Idag blev det Prästtomta. Körde två varv på Stångebrobanan, men fy tusan så den såg ut. Så pappa satte upp ett gräsprov istället. Det kändes faktiskt riktigt bra där! Sedan blev det lite bakhjulsträning och följa John, härlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0