VARM och dammig träning på Sviestad.


Igår blev sista träningen innan SM i Falköping som går nu i helgen (2/6). I lördags var vi några som var ute och fixade det sista på den helt nydragna banan, så igår körde vi in den. Tränade även gräsprov, backar och lite extreme inför Falköping. Det var fruktansvärt varmt och jag tror inte att min kropp riktigt har vant sig vid värmen än, så det blev en svettig dag. Annars så kändes det helt okej. Måste fortfarande komma igång snabbare och växla ner mer i kurvorna, men det känns ändå som att jag har blivit stablilare och inte gör lika många misstag. Dock är jag nog lite för säker ibland, MÅSTE börja våga chansa lite mer, åker ju nästa aldrig 100%, ligger ju liksom där på mina bajsiga 80-90%.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0