Bra helg.

SM, Prästtomta, foto: benkabus.se
 
Igår var jag till en privatbana i Norsholm och tränade. Det var en skitskojig bana som passade mig bra; smalt, kleggigt, backigt, småhalt och lite rotrigt. Det flöt på bra och jag hade redigt kul trots att jag trodde jag skulle dö av andnöd på grund av en dumdumdum förkylning.
 
Idag blev det istället Laxå för att träna fart och stalp. Rullade på fint idag med (trots andnöd....) och även fast jag inte får till det helt i stalpen så går det ändå bättre och bättre. Jag är iallafall väldans nöjd med denna helgen.
 
Framöver är det väldigt lugnt med tävlingar, nästa blir lagtävlingen Älgjakten som går i Hallsberg 20 oktober. Jag ska köra tillsammans med klubbkompisen Julia Österberg och det ser jag fram emot mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0