Dakar-Hanna.

 
Jaha, det har hänt en hel del sen sist och det största är väl att jag tagit mc-körkort!!! Jag har även tränat en hel del, både på hojen och fys. Dock blev första dubbfria träningen så sent som förrförra helgen, och det har nästan bara blivit crossträning, men det behövs ju det också!
 
 
För några månader sedan fick jag och resten av Elitgruppen en inbjudan av Vanja Kollmann att följa med till Italien på ett träningsläger och även få möjlighet att köra första deltävlingen av EM (som går nu i helgen). Det hade varit fantastiskt att få följa med och få köra utomlands för första gången. Men tyvärr blev det inget av det då jag just nu gör alla mina Nationella prov och kände att det inte var värt att missa så mycket i skolan. Väldigt väldigt tråkigt, men det kommer ju definitivt fler chanser!
 
 
Så istället för EM satsar jag på att köra 12-timmars. Själv. Alldeles ensam. I mörkret. Jag har ingen aning om hur det här kommer gå, har ju aldrig gjort något ens i närheten så jobbigt som detta, men målet är helt klart att klara alla tolv timmarna, det finns inget annat i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0