Snöfattigt.

 
Igår kördes tredje deltävlingen av Vintercupen Östra Skaraborg, men då det tydligen inte var särskilt mycket snö och eftersom pappa är sjuk, så bestämde vi oss för att inte åka. Lite synd för det gjorde att jag tappade ledningen i damklassen. Men men, det är ju inte där det räknas.
 
Idag blev det iallafall lite körning på Prästtomta. Väldigt fin bana, dock dåligt med snö på sina ställen...
Vi höll på med fjädringen och körde på tid och det kändes bra, men ändå som att det saknades nåt. Men det är väl som det alltid varit att jag kör mycket bättre på tävling än vad jag gör på träning. Hur mycket jag än försöker så har jag bara inte samma attack på träning som på tävling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0