Stångebroslaget

 
Ja, Stångebro gick inte alls som planerat...
 
Jag fick en kanonstart och var fyra vid varvningen. Tappade i stalpen men när vi kom in skogen fick jag in ett riktigt skönt flyt och hade ingen kramp alls (!!!!!). Det blev väldigt mycket omkörningar och jag gjorde en liten klantvurpa, men efter ett tag kom jag ifatt trean och när jag skulle köra om gled cykeln på en rot och jag slog ner benet som en reflex och då strålade det rätt upp i knät och det gjorde så förbannat ont. Efter ett tag lugnade sig smärtan lite grann och jag fortsatte köra, men så fort det slog minsta lilla i cykeln så gjorde det äckligt ont i knät, så det var bara att bryta.
 
Jag är väldigt besviken, men ändå nöjd på ett sätt eftersom jag för första gången på hela året ÄNTLIGEN fick till körningen som jag ville på en tävling. 
 
Så nu ska jag vila tills benet är bra, sedan blir det fullt fokus på Ladies cup som går om en månad på Prästtomta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0