Ännu mer tävlande

 
Nu har jag hunnit med att köra ytterligare fem tävlingar! Dessa är Vintercupen i Tibro, 24MX Vinterucpen Östergötland i Linköping och Norrköping samt Östra Open i Enköping och Botkyrka. Alla utom Östra i Enköping slutade med vinst så det känns rätt skönt! Är däremot väldigt mycket fram och tillbaka med körningen. I Tibro, Botkyrka och framförallt Enköping kändes det inte riktigt som jag ville. Jag blir feg och kommer inte upp i farten jag vet att jag kan åka i... Däremot lyckades jag med det på 24MX-cupen i både Norrköping och Linköping. Där har det varit mindre fruset och inte lika mycket snö/is, vilket passar mig mycket bättre. Tycker ju egentligen inte att det är så himla kul med dubb och vinterkörning så tror att det är där problemet ligger.
 
 
Annars tränar jag på en hel del utan motorcykel. Märker stor skillnad när jag kör nu efter att ha tuffat till och ökat styrketräningen. Saknar fortfarande lite kondition men det är på väg i allafall! Nu längtar jag efter och väntar på att snön ska försvinna så man kan köra utan dubbdäck och få lite timmar på hojen innan säsongen drar igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0