SM Falköping

 

I lördags var det dags för årets första SM-deltävling. Den gick i Falköping och arrangören hade fått till en väldigt fin och varierad bana. Vi skulle köra tre varv och ett varv var fyra prov: ett långt, snabbt enduroprov, ett lite kortare men betydligt tuffare, knöligare och halare enduroprov, ett lätt extremprov och ett halt cross/gräsprov.

 

 

Tävlingen gick inte riktigt som jag önskat. Jag hade problem med underarmskramp första varvet och gjorde alldeles för många vurpor de resterande varven. Men trots detta lyckades jag sätta topp tre-tider på alla prov utom ett och känner att jag helt klart har mer att ge.

Det blev en rolig men tuff dag och jag slutade på en tredjeplats efter Jessica Jönsson och Frida Östlund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0