Så himla nöjd.

 
Nu har sista träningarna inför SM-premiären i Östersund avklarats! I lördags blev det Sviestad och igår Prästtomta. Det blev väldigt bra, och mycket, träning båda dagarna. På Sviestad var det inte mycket snöspår i skogen, bara ute på gärdena, så då fick jag träna på att ställa om körningen och sådär. Men banan var iallafall riktigt fin och rolig och jag är jättenöjd med körningen.
 
På Prästtomta var det däremot mera snö och snöspår nästan hela varvet runt. Dock så pass låga att det ändå blev mycket att stå upp och köra. I början gick det riktigt dåligt då jag missade kurvorna och kom ut i lössnön och höll på, men efter ett tag skärpte jag till mig och då gick det redigt bra, fick upp fint flyt och hög fart.
 
Nu känner jag mig väldigt bra förberedd inför Östersund, det är bara extremprovet som oroar mig, har knappt kört något extremt alls i vinter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0