Mycket träning.

 
För två helger sedan körde jag Bergmanstrofén i Ulricehamn. Riktigt rolig tävling där man skulle köra två olika sträckor fyra gånger var under en maxtid. Det var ungefär samma sträckning som på USM:et. Bitvis körde jag väldigt bra, men överlag gick det rätt dåligt då jag fegade och höll på. Blev 31:a.
 
 
Sedan har det blivit väldigt mycket träning. Jag har varit på Prästtomta och tränat stalp, jag har varit många kvällar på Sviestad och nött gräsprov och jag har varit i Norsholm och mosat en krök (heh). Men det jag kämpar mest med att är att få upp blicken, jag har alltid tittat ALLDELES för nära framskärmen och desto snabbare jag nu kör, desto viktigare blir det ju att jag höjer den!!
 
 
Nu i helgen blir det träningsläger på Sviestad med LMS och FME och helgen efter är det dags för SM-deltävling nummer fyra i Karlskoga, ska bli redigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0