Onöjd som hejsan.

 
Igår körde jag Vintercupen i Carlsborg. Det var nästan barmark men hårt i backen och banan var snabb, stalpig och knixig. Då jag missat tre tävlingar fick jag starta väldigt långt ner och hade en massa gubbar ivägen de två första varven. Hade även jätteproblem med fjädringen under hela racet då cykeln bara for åt alla håll i stalpen och jag hade ingen kontroll alls. Men jag körde på och efter de fyra varven slutade jag på en tredjeplats i damklassen. Inte alls nöjd men de andra tjejerna körde bättre igår. Nu vet jag iallafall exakt vad som behöver förbättras så det är bara att träna ännu hårdare för att se till att det inte händer igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0