Jordsprätten

 
Den nionde maj körde jag Jordsprätten på hemmaplan. Eftersom jag vunnit de två senaste åren var jag redigt sugen på att ta en tredje vinst! Men jag anade att det skulle bli väldigt tufft, och det blev det också. Jag och Martina Reimander hade en liten fight i början, men sedan fick hon problem på ett prov och jag kunde dra ifrån. Inför sista provet ledde jag med ungefär 48 sekunder, men provet var fruktansvärt sönderkört, rotrigt och ketigt med djupa spår, så jag visste att om jag gjorde ett misstag skulle de där 48 sekundrarna snart vara borta. Så jag satsade på att ta det lugnt och inte göra några misstag, men omkörningsproblem och feghet gjorde att det nog gick lite FÖR långsamt, för snart var Martina i bakhjulet på mig. Men jag lyckades ändå knipa vinsten med drygt 25 sekunder och det känns redigt skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0