SM Hallandia

 
Den 10:e maj  var det dags för SM-premiär i Hallandia. För att försöka bli av prestationsångest, nervositet och för att minimera klantiga misstag hade jag inga förväntingar utan såg det bara som träning.
 
 
Proven var lite knöliga men ändå väldigt fina och jag var väldigt jämn och satte fjärde bästa tid på alla 10 prov (2 sp/varv - 5 varv). Hade dock extrem underarmskramp vilket gjorde att jag låg och fegåkte på typ 80- 85% hela racet. Så jag känner att farten för att fightas om pallplats definitivt finns där men att krampen hindrar mig alldeles för mycket. Det blev en fjärdeplats och nästa SM är tyvärr inte förrän 23:e augusti i Botkyrka. Men då ska jag definitivt ta revansch!
 
Fina bilder från mnmotorfoto.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0