SM Östersund.

 
Då var SM-premiären avklarad och det på ett inte särskilt bra sätt tyvärr. Det blev en femteplats efter tolv tuffa sträckor där jag vurpade på åtta sträckor av dessa tolv. Är riktigt riktigt besviken, för jag känner att farten finns där, men på grund av dessa himlans vurpor och på grund av att huvudet inte hänger med, att jag trycker ner mig själv i ett himla hål och inte kan fokusera på nästa sträcka istället, så tappade jag så bedrövligt mycket tid.
 
Men men, det är bara att bryta ihop och komma igen. Fick ju med mig viktiga poäng hem iallafall. Nästa SM-tävling är inte förrän 11 maj, så nu är det bara att träna som hejsan och visa dem då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0