Två bra träningsdagar.

 
Denna helg har det varit träning med östgötaförare inför USM/SM på Prästtomta! Igår blev det Valdemarsvik för att träna knix. Första gången för mig där men det var en rolig (dock väldigt tuff) bana, liknar Åsätra lite grann. Mycket stenhällar, rötter och knix. Blev en bra genomkörare iallafall.
 
 
Idag for vi istället till Sviestad för att träna fart och explosivitet, motsatsen till igår alltså. Det gick väldigt bra, har nästan fått bort min "nöjdhet" där jag bara ligger och möljer, nu drar jag på där det går istället. På slutet belv det bakhjulsträning och det går bara bättre och bättre.  Är redigt nöjd med helgen, känns som att jag utvecklas för varenda träning och tävling som går!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0