SM Karlskoga.

 
I lördags körde jag fjärde deltävlingen i dam-SM som gick i Karlskoga. Banan bestod av tre sträckor (två enduroprov och ett extremprov) och vi skulle köra fem varv.
 
För att sammanfatta så gick det USELT. Jag fick värsta krampen någonsin i högra underarmen som gjorde så ont att jag bara ville gråta, jag körde fast på SP2 två gånger och även en gång på extremen och tappade på detta nästan fyra minuter och jag var tillbaka i min gamla nöjdhet där jag bara ligger och möljer istället för att slå på så fort det finns möjlighet. Så det blev en sjätteplats.
 
 
Jag är riktigt riktigt riktigt besviken, för jag VET att jag har farten att fightas om pallplaceringarna, men när det verkligen gäller så sviker huvudet (nervositet, prestationsångest och oförmåga att släppa det som hänt) och jag får bara inte till det och det gör mig så arg och besviken.
 
Men det gör mig också bara ännu mer peppad och taggad att visa dem nästa gång, så nu är det bara att ligga i till nästa SM och då jävlar.
 
Foto: Enduroboyz.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0